uppdate

Heejsan hoppsan!

Vad har jag gjort i dag? Någon som vill veta?........
nej men jag säger det ändå bara för att retas med er ;)

Jag har suttit vid datorn typ hela långa dagen! Fattar inte var tiden tog vägen??? Jag chattade med en tjej från tyskland i några timmar och så. Pratade om Australien och så. Hon förklarade lite grejer för mig (och så) haha :).
Har också beställt linser och glasögon!
De glasögonen som jag har nu har gått sönder. Båda bågarna har gått av ^^. Men jag beställde ett par BUDGET glasögon för 79 spänn! Helt sjukt billigt. Så det kommer förmodligen inte hålla många dagar. men men....det är värt ett försök i alla fall. I stället för att lägga ut flera tusen på att fixa de glasen jag har nu.

Jag har skickat lite mail och kollat en massa info angående resan till Australien som bär av om bara en vecka!!!

Har chattat med en tjej från Alaska också. Jag försöker lära känna lite av eleverna nu innan jag åker. Så jag har lite koll på vilka folket är. Så jag inte bara står där och inte kommer ihåg vad en enda heter. Vilket jag har en tendens att göra :/.

Har också bakat äpplebröd i dag. Fyra fina limpor blev det! Har använt sjukt mycket äpplen. Tror det blev 15 stycken!
10 av äpplena gjorde jag äpplemust av och de andra grovrivde jag. :)
Mums :)

Hade tänkt träna  nu i kväll också, som vanligt. Men fastnade i chatten på facebook och nu när jag tittade på klockan så var den 23:05. Så nu är det ju för sent. :(

Får träna extra hårt i morgon i stället :)

Nu skall jag snart sova tror jag, och gå upp tidigt i morgon :).

Ha det gött!

Bye bye!


Äpplebröd :)


choklad med äpplebitar och kanel. Från Annas chokladbutik :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback