fjärde dagen

Hejsan hejsan :).
Nu är fjärde dagen snart över .
I dag har skolan börjat mer på riktigt, eller börjat och börjat. Vi har haft lektioner men bara gått igenom en massa regler och information. Men det skall ju göras det med :P.
Innan den första lektionen började så hade vi lovsång. Helt sjukt underbart när det är så många som lovsjunger på samma gång. Så mäktigt! :)

Efter den långa lektionen var det lunch och efter det så gick jag till min "work duties" som vi blev tilldelade innan. Min uppgift är att diska och städa undan efter lunchen. Det skall vi hålla på med i cirka 2 timmar. Men vi var klara efter bara 45 min :). Så efter det chillade jag lite i caféterian och sedan drog jag och några till till köpcentret. Jag ville köpa lite frukt, bröd och youghurt! Vi äter ju middag vid typ 17.30 och sen får vi inget mer. Så när man går och lägger sig vid 23 - 24 tiden så är man jätte hungrig igen. Och jag kan inte somna om jag är hungrig. Så därför köpte jag lite youghurt, och grovt bröd, och för att de bara har ljust bröd här :/ inte bra!!!

Efter det chillade jag med mina rumskompisar i vardagsrummet i vår källare. Skrattade en massa och lärde oss en massa konstiga amerikanska slang-ord ^^ haha.

Sen var det middag.

Och efter det var det en till "lektion" där vi gick igenom mer info och regler.

Och nu är det kvällen och jag borde gå och lägga mig. Var sååååååå trött i morse. Så borde sova nu så jag orkar upp. Vill gå ut och springa innan frukosten, men jag känner att jag är påväg att bli förkyld och har ont i huvudet, så är inte säker på om det är en bra idé att gå ut och springa då :/

Men men.... I morgon är det en ny dag och jag hoppas den blir lika bra som i dag :)..

Ha det gött folk!

Bye bye!


Schemat :)


såhär kommer det se ut det närmaste halvåret :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback