tandläkar-skräck

Heejsan!

Nu är jag nyss hemkommen från mormor. Stack ju som sagt direkt till henne efter jag varit hos tandläkaren.
Cykelturen dit gick bara bra, trots att det regnade och blåste en massa. Men är ju van ^^.
Dock var det inte lika kul hos tandläkaren. Inte alls kul att ligga där i den konstiga stolen men världens skräck och veta att snart kommer de göra någonting mot mig som kommer att göra sket ont! Sicken skräcka alltså. Då tänkte jag. Detta är värkligen definitionen av skräck, att veta att någon snart kommer göra en illa. Smärta är skräck! haha.
Men det var inte så farligt. Och ändå så borrade jag utan bedövning. De frågade om jag ville ha bedövning men jag sa att vi skulle testa utan och se hur det känndes. Visst det gjorde ont, men det var jag för tuff för att erkänna ^^ haha.
De borrade i alla fall i två olika tänder och fyllde dem med ja jag vet inte vad. Skit skumma maskiner de använde i min mun :O.  Ofta man litar på dem ändå. de kan ju göra vad som helst och du bara ligger där helt hjälplös och låter dig bli plågad ^^ haha hur kul e det...

Men men.... Det tog bara typ 30 min sen var de klara med mig...

Då cyklade jag glatt hemmåt (eftersom plågan var över) men stannade som sagt till hos mormor.

Vi bakade tigerkaka. Mums! :) haha. Och pratade en massa. Mycket trevligt :)

Nu skall jag bog kolla på community. Nya avsnitt!! Yaaaay :D

bye bye!

Mums :D

Här har vi det bra :)



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback