skynda

Hejsan hejsan!!

Söndag morgon här nu, skönt! För i dag är vi helt lediga :).
Vi skall snart dra ner till marknaden som är nere vid stranden varje söndag. Efter det så kanske vi skall bada, vet inte. Jag vill helst inte det, jag vågar inte vistas i solen ^^ haha. Är så rädd för att få hudcanser. Solen är ju så sjukt stark och farlig här :O. Men men...

I går var det lördag och Youth street. Men innan youth street så jobbade vi med våra läxor och var till en second hand affär och köpte lite 80-tals kläder tills måndag. Det är Halloween då så vi skall klä ut oss ^^ haha.

På youth street så var jag och min grupp först vid en park och sedan vid stranden. Vi gick runt och pratade med folk och ställde lite frågor och så. Bara för att få en blick av vad ungdomarna i Townsville behöver och vill göra. Typ...

På kvällen gjorde vi inte så mycket. Mest chillade i vår källare ^^ haha.

Btw jag längtade hem så sjukt mycket i går så jag bestämde mig för att lära mina rumskompisar att sjunga på svenska. hahah :). De var jätte duktiga :)

Skall ladda upp filmen snart....

Men nu måste jag dra.

Bye bye!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback