red velvet

God daaaag!

Jag är i full fart och bakar två stycken red velvet cake!
En till i kväll då mina vänner kommer på avskedsfest och en till söndag då jag har avskedskalas för familj och släkt.

Den ena står i ugnen nu och gottar till sig, den andra står på bänken brevid mig och väntar på sin tur ^^. (båda fick inte plats i ugnen sammtidigt)

När tårtorna är klara så skall jag städa mitt rum, huset, akvariet, handla inför kvällen, laga mat och träna. Tror inte jag kommer hinna träna men hoppas verkligen det!

Annars så skypade jag med Anna i morse. Roligt att se hur hon har det i Australien :). Men allt verkade ju bra, så det är ju skönt :)

Nu skall jag fortsätta städa och dona.

Bye bye!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback