hejdå församlingen

Hejsan hejsan!!

Kl 11 i morse så gick vi på familjegudstjänst i Betel. Det var mitt sista möte innan Australien. Så jag blev uppropad upp på scen och där fick jag stå, livrädd som jag var, och berätta om vad jag skulle göra det närmaste halvåret. Gissa om jag var nervös ^^. haha. Jag sa typ hmmm, hmmm jätteofta ^^. Men jag fick sagt det viktigaste i alla fall och de andra sa till mig sedan att det var bra de jag sa. :)
Mycket sorgligt att säga hejdå till alla. Men jag fick många uppmuntrande kommentarer. :)
Och en tant som sa flera gånger att om du åker till Indien på outreach så få du inte äta sallad och inte kyckling. haha hon varnade mig en massa :P. Nej jag skall inte äta sådant, jag vill inte bli matförgiftad, så jag lovar ^^ haha.

Sedan var det fika där nere. Mycket snack om Australien såklart. :P

Nu har jag precis lagt på glasyren på min andra tårta, och nu skall vi äta middag.
Kl 16 kommer moster, mormor och lite släckt hit för avskedskalas. Det blir många Hejdå nu den sista tiden...

Sen på kvällen kommer Malin hit. Hon kunde inte komma i fredags för hon mådde inte bra. Så hon skall komma i kväll i stället och sova över :). Mysigt :)

Nu skall jag ladda ner en massa filmer och serier så jag har att göra på den sjukt långa flygresan ner!!
Några tips kanske?

Kommer sakna Betel en massa. och alla ungdomssamlingarna skall vi inte prata om, sinnes vad jag kommer sakna dem <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback