outreach

Hejsan hejsan!
Jag inser nu att jag inte kan uppdatera bloggen varje dag eller varannan som jag sa i början. jag har för mycket att göra så hinner inte!
Ni får nöja er med någon gång i veckan helt enkelt :P haha.

Hmm vad har hänt sen jag sist uppdaterade.......
Inte speciellt mycket. Skolan flyter på som vanligt. Mycket läxor och sådant. Men lektionerna är jättebra :). Och worshipen är bäst!

Vi fick reda på vart vi kan åka på Outreach i måndags. Och på onsdag morgon var vi tvugna att ge ett besked på vart vi ville åka. Men jag tänker inte säga vad jag valde, förrän jag säkert vet vart jag hamnar. Förhoppningsvis får vi reda på det i slutet av veckan. :)

I går efter family bbq så åkte vi alla elever iväg till stranden och spelade fotboll och badade. Roligt :).
Sen var vi såååå redo för sängen :). Haha

Annars måste jag göra klart min Workbook och min journal och göra min presentation för creative devotion och läsa ut min roman och skriva en bokrapport på den. Pusth mycket att göra!

Meeeeeeen!!!!!!!
På söndag skall vi åka till Billabong Zoo :D Sååå roligt :). Se en massa konstiga djur och kanske krama en koala haha :)


Nu hinner jag inte skriva mer.
Ha det så gött!!

BTW pappa sa att han hade skickade ett paket till mig nu med en massa salt-lakrits :) Kan inte vänta på att det skall komma fram :D åååhhh! Finns ju ingen salt-lakrits här så långt ögat når. Bara äcklig söt-lakrits :(

Nej nu måste jag gå.
saknar er alla! <3

kraaam!

Postat av: Anna WP

Hej! Det är alltid lika kul att läsa din blogg, men du ska inte känna det som ett tvång, så att du blir stressad över det. Men när du hinner skriva, tycker vi det är väldigt kul att läsa! Hoppas att allt är bra med dig, nu har du ju redan varit där några veckor, tiden går fort! Kram Anna (och Daniel hälsar från köket)

2011-11-03 @ 18:26:02

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback