oh now

hejsan hejsan!
Hoppas er söndag har varit bra! :)

Jag har suttit framför datorn hela långa dagen och försökt skiva på mitt religionsarbete. Men jag har inte skrivit en enda mening. Har sjukt svårt att koncentrera mig på uppgiften. Jag vill bara ta studenten nu!! Orkar inte med det sista, så mycket kvar ju!!

Åååhhh så skall skoldatorn in i morgon. Ännu mer ångest över det. Vill inte bli av med min käraste ägodel typ. Älskar min lilla skoldator. Måste ha en egen alltså. Får önska mig lite bidrag i studentpresent så jag kan köpa mig en  egen:). Klarar inte av min stora bamse laptop som jag sitter vid nu. Visste den är jättebra så, mycket bättre än den lilla. Men jag vill ha en liten. Orkar inte med den här klumpiga saken. Haha :P

Men men.....
Nu skall jag sova, tror jag??

Börjar 12.40 i morgon som vanligt, men skall upp tidigt (precis som vanligt där också) för att plugga.  Måste hinna klart med allt! Panik!!

Sov gott folket. Nu har ni hört mig klaga så det räcker.

Bye bye!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback