Natten är kort!

God morgon /God natt? Vet inte riktigt vad jag skall säga. Kl är 05:30 nu och jag har inte gått och lagt mig än. Jag har suttit uppe hela natten och skrivit på rapporten till projektarbetet. Vad kort natten är alltså. Det har gått jättefort!
Min buss går dessutom snart så det känns onödigt att ens gå och lägga sig.
Då har jag för första gången varit uppe en helt natt och pluggat! Har såklart dygnat förr, men aldrig pluggat hela långa natten. Känns bra att ha gjort det nu innan jag tar studenten. :D
Kommer förmodligen att vara sjukt trött i skolan sedan, men skit samma. Jag skall bara till skolan för att lämna in projektarbetet och sedan hem igen. Jaaaaaa projektarbetet är över! Kommer vara så glad när jag har lämnat in det till min handledare :).
Så jag kan sova när jag kommer hem. Dock går det ju inga bussar hem på morgonen så kommer få vänta en massa och åka långsamma bussar hem som inte åker hela vägen, men men....
Men det känns sjukt skönt att ha härdat ut hela natten med projektarbetet nu och äntligen vara färdig! Hoppas jag får Godkännt på detta nu bara. :O. Skall bli spännande att se hur boken kommer att se ut när den är tryckt. Jag väntar ju fortfarande på att den skall komma :P. Hoppas det inte är några stavfel i den bara, för då blir jag inte glad!

Nä  nu skall jag snart kila iväg till bussen, haha. Kommer garanterat sova såååå skönt på bussen påväg till skolan :). Tur att Kungälv är ändhållplatsen så att jag inte sover för länge och hamnar i Göteborg eller nått ^^

Skall fira att projektarbetet är över med att gå på bio med Elin i kväll :). Skall bli Nice!

Nu är jag hungrig! Man blir hungrig av att vara vaken hela natten, haha. Inte så konstigt kanske. såå.....

Bye bye!


Såhär har jag överlevt natten :)


Men nu är jag trööööt och vill bara sova. men nej nu skall jag åka till skolan. Kul!

Postat av: Mathilda

Haha galen! Duktig tjej. Låter bra skönt att fira med bio. Vad för film ska du se? ;-)

2011-05-06 @ 14:43:08
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback