Jag ser ut som ett troll

Hejsan hejsan
Vill bara börja med att säga att jag från och med nu ser ut som ett troll!
Anna har gjort ett tappert försök med att färga mitt hår blont igen, som faktiskt är min riktiga hårfärg. Det slutade dock med att se ut som en morot, men det visste jag. Det gick inte att undvika. Skall förhoppninsvis med hälp av toningsmousse och silverschampo bli blond igen, så småning om. Annars får jag vell gå till frissan så får de fixa det. Vil ju inte se ut som en morot på balen :) haha. Men det är ju drygt en månad kvar, så det skall vell ordna sig :)
Men tack för hjälpen Anna! :).

Annars har vi spenderat eftermiddagen med att "plugga" matte. Trevlit trevligt.

Nu nördar vi oss med melodifestiveln, som för övrigt är väldigt kasst. Men men.... Vill ju se hur stort Sverige kommer faila. hehe

Jag bjuder på den fula bilden med mig som troll ^^ Men jag skall faktisgt bli blond igen, så det så. Men det får ta sin lilla tid :P hehe.




Coola tjejer :)





Postat av: anna

Åååååååååååå vadå sverige kommer faila? VI LIGGER 2:a NU JU. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

2011-05-15 @ 00:01:35
URL: http://oleanderanna.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback