solen steker i bilen

Nu måste jag bara vara så svenska och kommentera vädret. Vilket aprilväder det har varit asså!
I Lördags var det strålande sol och varmt. I söndags var det snöstorm och kallt. och i dag är det strålade sol och varmt igen. Typiskt aprilväder, fast det är ju bara Mars :P

Gillar måndagsmornar :). Gick upp kl 8, låg kvar i sängen med datorn i ett tag, åt frukost och läste tidningen i lugn och ro. Pluggade lite religion också. Sen gick jag ut på en underbar promenad i solen. Satte mig på bryggan vid havet och solade en liiten stund innan det var dags att dra iväg till skolan. Börjar ju 12.40 på måndagar. Så åkte hemmifrån vid 12 tiden. Jätte skönt verkligen.
Bilfärden var oerhört varm. Solen stekte och bländade hela tiden, så hade på mig solbrillor ^^. Kändes precis som sommar ett tag där :P.

Skolan gick bara bra i all fall. Försöker att inte tänka så mycket på allt jobbigt...

Nu sitter jag här hemma och har lite smått panik över allt jag måste göra innan fredag! Aaaaa. Stress!
Men men..

Känns lite bättre nu i alla fall.
Tack! <3

Bye bye


Såhär skönt hade jag det i morse innan jag åkte iväg till skolan! :)


Härligt :)


Här sitter jag ofta och dinglar med benen!


soligt i billen! Suddig bild dock ^^


Brumm brumm på motorvägen! (fråga mig inte varför jag tog kort, för det vet jag inte ^^)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback