Simma lugnt

Mjau!

Gick upp 05:30 som vanligt. Men i morse var det extra jobbigt! Sjukt trött var jag, och det är på grund av en söt vovve som höll mig vaken. Hon trodde hon var en katt och skulle sova i min säng=trångt! Blondie är så söt när hon är skendräktig. Skall alltid upp i min säng och sova, bokstavligt talat, på mitt huvud. Hon försöker sova så nära mig som möjligt. haha. Hon är så söt. Men i natt kunde hon inte bestämma sig, hon gick fram och tillbaka i hallen och hennes långa naglar klickande mot golvet höll mig vaken. Ena stunden låg hon i min säng och andra sekunden hade hon hoppat upp i soffan. Älskar när du är såhär söt Blondie, men ibland är det lite jobbigt ^^

Tog i alla fall bussen 06:14 till skolan. Galet tidigt. Var framme typ 07. Gick till simhallen och väntade på att lektionen skulle börja. Japp, Idrott så tidigt på morgonen, och så var det simning. Svin kallt i början, men när man piggnat till och vant sig så var det riktigt skönt :). Så nu är jag pigg! :D

Nu har jag religion, en väldigt låååång lektion. Men det är nice.

När jag kommer hem blir det till att plugga, plugga, plugga och plugga. Måste bli klar med natur,samhäll, religion,svenskan och matten! Och allt är typ tills fredag! aaaa

Men men nu skal jag sluta skriva, för det är ändå ingen som orkar eller bryr sig om att läsa allt.
såååå

bye bye!


redigt gott det hade varit med lussekatter nu asså!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback