mums

hejsan hoppsan. Då sitter jag äntligen här hämma med en mumsig bulle i handen, snart i munnen och om några sekunder i magen ;).

Skolan har varit toppen. Började 07.50 med Idrott då vi åkte skridskor. Mycket roligt, hehe :P
Sen var det samhäll där vi typ pratade om jordgubbar ? haha
Sen var det religion och vi fick besök av kristna ungdomar från credo och svenska kyrkan. De höll i lektionen och pratade en massa och delade sedan in oss i grupper där vi fick diskutera och ställa frågor. Mycket roligt :).

Sen brummade jag hem i bussen...

Nu skall jag ta och plugga en massa matte. Prov i morgon! Hjälp mig någon!!!!


skridskor :)


Isen. 07.50 på morgonen, och det regnar. Men lika glad är jag för det men gladast är nog....Enok! haha


snygg hjälm, jag vet! haha ^^


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback