Molnigt

Godermorgon godermorgon!
Sjuk gött med fredag och att få sova ut. Sov till typ 11 tror jag. Vilket är oerhört länge för att vara mig!
Åt frukost långsamt medan jag läste tidningen, as usually. Och sedan gick jag ut med hunden och vipps så är klockan halv 2. Vad hände där lixom? :O

Men i dag skall jag minsann vara effektiv. Har jag bestämt, men kommer förmodligen bli som vanligt att jag hamnar framför någon serie hela dagen ^^

Jag skall i alla fall: Tvätta akvariet, dammsuga rummet, jobba med projektarbetet och träna

Hoppas jag lyckas motivera mig bara....

Bye bye!


Klädesholmen, denna molniga morgon


Voff!!


Vatten är ju kul :P


Hejdå! ^^

Postat av: Henriksilja

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-06-02 @ 11:27:23
URL: http://henriksilja.blogfuture.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback