lever......och händer

Hejsan hejsan. Skulle bara meddela att jag lever. (jag har händer också, faktiskt) Har inte hunnit blogga på ett tag nu, bara för att jag är en busy women! haha nä, men skämt o sido. Har massa att göra med skolan, as usually. Men känns skönt att jag klarade matteprovet och att jag fick MVG på mitt idrottsprov :). Mohahah :P

Gårdagen spenderades med att designa klockor och kolla på family guy. Såklart hann jag med ett träningspass också. Fast väldigt sent dock. Började träna vid 22 tiden. Vilket innebär att jag var klar vid 00 typ. Hehe hoppsan. Kom i säng sent, upp 05:30 men är ändå inte trött i dag. Sov sååååå gott på bussen i morse så det tog emot ordentliget att behöva gå av och sätta sig i ett kallt klassrum med en diktator till lärare. Okej nej så hemsk är inte vår vikarie, men nästan ^^

Nu har jag i alla fall expo lektion. Vi skall göra orienteringsskyltar till Way Out West. Det går inge vidare, Min och Mathildas skyltar ser ut som......ja jag vet inte vad ^^ hahah.
Men detta skall vi nog lösa, om jag känner oss rätt :P

I dag är det i alla fall min Fredag. Det är torsdag jag vet, men jag är ju ledig på fredagar så torsdagar är mina fredagar :D. Till helgen var det meningen att jag skulle jobba, men Elin snodde mitt pass. Busig tjej :P. Jag som ville jobba. hehe. Jaja, får vell vara lite snål ett tag till då I guess.
På lördag skall jag hem till Malin på födelsedagsmiddag :). Wiiee
På söndag är det göteborgsvarvets seedingslopp. Som tur så får jag med mig min egna hejarklack. Malin och Carro följer med och kommer stå där och hejja på mig :) hehe kul.

Nä nu måste jag sluta skriva och börja jobba, Mathilda ger mig "the evil look" haha nej jag skoja, hon ser alltid så snäll ut. BOM BOX!
Nej skämt o sido, igen!

Hej då!


Jag visar mina äckliga armågar! haha


haha jag är knäpp jag vet, eller igentligen är det Mathildas fel för det var hon som "pushade mig" haha

Postat av: Mathilda

Haha, skyll på mig bara :(



A boombox is not a toooy!

2011-03-17 @ 09:38:10
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

jag skyller aldrig på dig lille vän, haha :P

Nej Boombox is really not a toy ^^

2011-03-17 @ 09:47:42
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback