Göteborgsvarvet

Hejsan hejsan.

I dag har jag varit i Göteborg och sprungit "Göteborgsvarvets seedingslopp". Det är ett lopp där man har chans att förbättra sin startplats (man vill inte stå längst bak bland alla tjocka gubbar som typ går runt) i själva Göteborgsvarvet, som är i maj. Man seedar upp sig helt enkelt.
Med mig hade jag min personliga tränare, Malin. Haha nä jag skoja bara, eller jo, hon var så duktig så, stod där längs banan och hejade på mig. Blev så glad varje gång jag sprang förbi henne. haha :) Hon tog en massa bilder också, men de får ni se senare :P

Efter tävlingen gick vi tillbaka till bilen och jag bytte om. Sedan gick vi till Paprik och åt. Jättegod kycklingsallad med varmt bröd till, mums :).

Efter vi ätit traskade vi iväg till Zoo butiken och kollade på en massa fiskar. Tillslut fick jag köpt mig ett "träd" till mina fiskar i mitt illa akvarium. Sedan gick vi till Siba och Malin fick bytt sina hörlurar. Medan Malin stod i kön smet jag iväg till HM för att leta efter en klänning, men den fanns inte :(. Mitt i allt sprang jag på Mathilda Tyrbrink också. Haha, kul. Hon var där bara för att köpa ett par solglasögon, hahah. Men de var ju i och för sig coola :).

Sedan brummade jag och Malin  hem, efter många omvägar i Göteborg. Det är sinnes svårt att hitta ut därifrån alltså, haha. På hemvägen stannade vi på donken och Maxi. Köpte varm choklad. mmmm :)

Nu har jag planterat "växten" hos mina små fiskar. De är så glada så. fast "krukan" som växten står i är lite väl stor tycker jag, heheh. men äsh, nu får fiskarna mycke syre i alla fall :)

Nu skall jag ner till källaren och kolla hur det går för Tommy. Han har köpt ett multigym. Onödigt! Han bara slösar och slösar alltså. haha.

Bye bye!


Medlaj :)

Postat av: Mathilda

Haha, vad chockad jag blev när jag såg dig där alltså! ^^



Synd att inte klänningen fanns där...

2011-03-21 @ 01:30:03
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback