Danmark

Hejsan hoppsan. Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Det beror som sagt på att jag har varit i Laholm och Svedala över helgen. Och då hade jag inget internett. Men vi hade det i alla fall supermysigt lägst ner i Sverige. Vi var på den allra sydligaste spetsen. Jätte häftigt :D.

Jag orkar inte skriva allt som jag har gjort, eller jo det gör jag, men ingen kommer orka att läsa det. Så känns onödigt att skriva.

I går åkte i alla fall jag, Malin och Mathilda över till Danmark. Vi tog färjan från Göteborg kl 09 på morgonen. Vi åt frukostbuffe på färjan, som var helt sjukt god! Frukosten kostade mer än biljetten. Så vi skulle minsann äta tills vi storknade. Mmmmm vad gott det var!

Egentligen skulle vi badat på det nya badhotellet där, men Mathilda hade tydligen piercat naveln så hon fick inte bada. Så vi strosade omkring på Danmarks gator och hade det allmänt mysigt. Vi spelade Bowling där också :P.  Fast de var lite efter i utvecklingen kändes det som. Tekniken fungerade inte som den skulle, haha.  men det var roligt ändå :).

Efter det gik vi runt och kollade lite till, fikade lite och tillslut hamnade vi på Stena Line-terminalen typ 2 timmar för tidigt för att vänta på färjan. Jag ville gå runt och kolla lite till, men de andra frös så mycket så de ville gå in. Men jag sprang i alla fall iväg till affären medan de satt där borta och väntatde. (jag var så rastlös) hahah. Köpte lite frukt som vi åt medan vi väntade på färjan.

Rätt som det var så kom färjan och vi gick på. Dagen gick otroligt fort!
På vägen hem åt vi mat, kollade i affären och satt o pratade och hade det gött. :) Jag har äntligen fått mina pingviner (som var hela orsaken från början till att vi åkte) Köpte 10 burkar! haha :)
Värd dag asså! haha. Jätte mysigt var det :)

Min kamera är som sagt på lagning så kunde inte ta några bilder. Men Malin och Mathilda tog massa bilder. Får vänta tills jag får deras bilder ;).

Ha det gööööt!!

Tjao tjao!


mmm pingviner! :D Lycklig!!!!

Postat av: Carro

Vad gör man inte för sitt begär!? Även om man måste åka till ett annat land för att få tag på det :D kul att mansjälv fick sig en burk! haha

2011-03-08 @ 16:16:15
URL: http://carrotz.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Kul dag! ;) Mycket flum på hemvägen, hahah

2011-03-08 @ 16:42:37
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Har lagt in massor av bilder på min blogg nu. :D Du får säga till om det är någon du vill att jag ska ta bort eller så. ;)

2011-03-08 @ 20:22:01
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

hehe alla bilderna var så fina så ^^ haha



Ja eller hur Carro! Jag skulle gå genom eld för att få mina pingviner. haha :)

2011-03-08 @ 22:13:12
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback