fortfarande sjuk....

God morgon god morgon.
Varje morgon när jag har vaknat upp den senaste veckan så har jag trott: Men i dag måste jag väl ändå vara frisk? Och så reser jag mig upp och känner hur hela huvudet snurrar, näsan rinner och hostan gör sig påmind. Nehe, inte frisk i dag heller då. Har varit sjuk i över en vecka nu, vilket inte är likt mig. Börjar frukta inför balen i morgon och studenten på fredag. Hur skall jag hinna bli frisk?
Aaaa pallar inte med detta mer... Inte rättvist!
Dessutom skall jag upp och jobba nu. Kommer ju inte göra mig friskare direkt. Men det är ju dubbelt betalt så kan inte låta bli att jobba då. ;)
Får hoppas jag överlever dagen, och efter jobbet skall jag vila som aldrig förr. Måste vara pigg inför balen i morgon!
Gaaaaa!!!

Bye bye!


Postat av: malin

förstår verkligen inte varför du inte är hemma och tar det lugnt! :O

2011-06-06 @ 14:32:28

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback