Blue card!

Hejsan hejsan. En snabb uppdatering dårå....

I dag har det varit en stressig dag vill jag lova. Har jobbat från 07:30 till 17:00 i dag. Fick jobba över för det var så mycket att göra och vi var en man kort. Så det var bara att gilla läget och stressa vidare. Fast jag älskar när det är stressigt och mycket att göra på ICA bojen :). Gillar att ha att göra. Allt blir så mycket roligare då och så går tiden fort. Trivs alltid så bra på Bojen :).

Var i alla fall inte hemma förräns typ 17:35 för jag satt och pratade med killen i fiskbilen ett tag. Skall tvinga han att bada i morgon, mohahah :).
Efter det åkte jag ut med båten med bror min, och mamma o pappa kom efter i deras båt. Vi chillade ute på en holme, fast jag chillade inte. Jag pluggade naturkunskap för fullt. Ingen vila för mig inte!.

Sen tröttnade vi och åkte hem, vilket inte var det lättaste för växeln gick sönder på min motor. Men händig pappa som man har så fixade han det, hängandes ut från båten, haha :)

Nu resten av fredagskvällen har jag fixat med massa ansökningar och skit som måste fixas innan Australien. Har försökt lista ut hur man ansöker om ett Blue card i Australien, och efter många om och men har jag kommit på det. Måste till Polisen och få han att skriva uinder också, haha. Spännande!
Sen har jag betalt en massa avgifter också. Poff så försvinner alla mina sparade pengar. Men det skall ju bli så sjukt roligt i Australien!!! Tagga!!!! Längtar såååå mycket :D.

Har fortfarande en massa ansökningar och avgifter kvar att betala, men det får jag ta en annan dag. Nu måste jag sova. Skall upp kl 06 för att jobba i morgon. Jobbar även söndag! Rolig helg va :P haha.

Åh btw! Grattis bästatse sötaste Elin på 18 årsdagen!! Nu är du vuxen, äntligen! :D Vi ses i morgon sötis. Kram kram <3

Nä nu får ni sova gott. Natti Natti!! :)


hopp i Alanya :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback