Tolleby

Var nyss i Tolleby och hade det supermysigt. Vi ställde bilden ca 2 km ifrån dit vi skulle och så gick vi längs en snöig stig tills vi kom tills sjön, som självklart var frusen så vi kunde gå över den. Vi satte oss i snön och fikade, en massa kakor och såklart varm choklad =).

Blondie var så lycklig när hon fick springa av sig i snön, precis som jag, hehe :).

När det var dags att gå så bytte jag om till löparkläder och så sprang jag hem när de andra åkte bil. Och jag kom till och med hem före de andra, haha. Segisar!

Nu sitter jag i soffan och har det mysigt. Kollar på Top Model och dricker smoothie. Det är allt bra gott med lov :D


Spring Blondie!


Lycklig! <3


Mysigt =)


Söööt <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback