trist

God morgon alla morgonpigga! Jag är inte en av er. Fast jag är ändå duktig som gick upp kl 08:00 i dag när jag börjar skloan 11.40.
Men jag gillar att sitta här hemma helt själv och bara ha det mysigt innan skolan. Känns som jag får ut mer av dagen då. och så skall jag skriva klart religionen hade jag tänkte. (lycka till med det)

Jag kör vell hemmifrån vid 10:45 ungefär. Så har jag lite marginal ifall det händer något på vägarna.
Nästa vecka börjar det nya schemat gälla (tror jag) och då kommer jag ha ännu mera sov morgon på måndagar. Då kommer jag börja 12.40 :) Det blir niiice :).

Men back to the Buddha!

Tjao!


Jag och Buddha.... Inte okej!

Postat av: Mathilda

Du och Buddha = inte okej.

2011-01-17 @ 18:27:12
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback