smeeet

Hejsan hejsan. Då var denna skoldagen över. Slutade mycket tidigare, eftersom sista lektionen var inställd (tror jag). Gööött att vara hemma innan solen hunnit gå ner i alla fall. :)

Jag bakade som sagt cupkake i går tills klockan var typ 01:00. Det blev ganska fail, fast änå inte. En massa smet flödade över och rann ut på plåten, och så ville dem aldrig bli klara. Detta är första gången någonsin typ som jag failar med cupkake. Fast det blev inte så fail tillslut. Det var bara ännu mumsigare när den var smetig och go innuti :). De gillar vil. Och såklart mustig frosting uppepå. Och så dränkten jag frostingen med alla sorters strössel som jag hade :P. Så vackert så... :) haha.
I skolan så gjorde jag lite små flaggor av tandpetare och papper och skrev: Ge blog och rädda liv! Och så stack jag ner den i frostingen :) Jätte fint, hehe :P. 

Nu skall jag ta tag i lite försenade religionsuppgifter, som jag trodde jag hade gjort, men uppenbarligen inte :O sååååå.....

Btw Tommy beställde lite wii spel härromdagn. de har kommit nu. Bland annat en balance bord. cch ett träningsspel :)

Bye bye!!









Bli blodgivare nu!




Postat av: Mathilda

Neej vad fina! Och vad sugen jag blev nu. :)

2011-01-27 @ 20:57:05
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

komsi komsi så får du smaka ;) har kvar 2 i kylen :P

2011-01-27 @ 22:31:49
URL: http://kvickis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jaa, spara en till mig! :-D

2011-01-28 @ 00:08:00
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Anna WP

Åhh, ser ju helt underbara ut!!

2011-01-28 @ 10:00:00

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback