skola skola skola....

Första dagen i skolan. Jobbigt att gå upp tidigt kan jag ju säga. Eftersom jag knapps har sovit i natt, för jag har haft en stor hund i min säng i natt. Hon envisas med att ligga rakt på mig i stället för brevid. Hon är så sällskapssjuk, men sööt :). Men det blir lite jobbig i längden när hon hela tiden skall trängas och ligga så nära mitt huvud som möjligt så att jag inte kan andas. Men men...

Har än så länge haft samhällskunskap och lunch.
Nu sitter jag på Religionslektionen och flummar buddhismen. Verkligen knepigt det där...
Vi skall tydligen ha prov på hinduism och buddhism nästa vecka. Det kom lite som en chock eftersom jag knappt har varit med på genomgångarna. Fast det har jag ju....

Nu skall jag jobba vidare, och sedan ta den långsamma röd express bussen hem. Palla dessa bussar asså!!

Tjao!!


Bara för att vi är så coola :)




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback