Påhopp

Blev för ett tag sedan påhoppad av Johanna och Anna.
Jag satt i min ensamhet och jobbade med psykologi arbetet, som jag hade planerat att bli klar med i dag. Men plötslig så kom det en snöboll flygandes på fönstret. Jag tittade ut och då stod de där små filurena där och såg roliga ut. haha ^^. De kom in och skulle titta på ett album, men de stannade i flera timmar :D. Hehe jag gillar sånt, att bli överraskad sådär. Mycket roligt :P.

Nu får jag lägga gasen i botten så jag blir klar med psykologi arbetet snart. För det skall hinnas med ett ännu större svenska arbete också innan lovet är slut :O. Stress!!!

Tjao!


konstiga flickor :P


Isen ligger redan tjock på havet

Postat av: j

fin bild.

2011-01-05 @ 12:38:07
Postat av: Annica Kvck

Ja visst är den :D hehe

2011-01-05 @ 13:44:48
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback