oj oj oj

Precis som rubriken säger. Oj oj oj.....!
Har precis kört 1 timmes pass på mitt nya träningsspel, Wii. Mina lår är helt slut. Det var inte jobbigt konditionsmässigt men styrkemässigt var det skit jobbigt. Jag orkade knappt stå upp i slutet. haha
Kommer förmodligen ha världens träningsvärk i morgon, vilket kommer bli jobbigt då jag måste gå upp kl 05:00 för att ta den tidiga bussen för jag skall ha idrottslektion kl 07:50.
Så bäst jag går och lågger mig nu och så är det bäst att jag slutar använda ordet SÅ.

God natt!


Beskrivning av övning


Kämpa! Just denna var inte så jobbig...

Postat av: Anna Oleander

Är det värt o köpa? Även om man har lågt i tak? :)

2011-02-01 @ 08:15:04
URL: http://oleanderanna.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

hehe det är as värt.:) Men det är ju en fördel om man kan sträcka sig raklång då det krävs i vissa övningar :P

2011-02-01 @ 09:38:13
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback