Naturkunskap

Hejsan hoppsan. Här sitter jag och läser naturkunskap och käkar pingviner. As usually!
Naturkunskapen kommer bli bajs jobbigt. Jag öppnar första sidan och möts av en massa atomer och sådant avancerat trams. Kommer så väl ihåg när jag hade det i 7, 8, och 9:an. Det var så svårt! Allt var så rörigt. Hur skall detta gå? Och jag som skall läsa Natur B också :O Hjälp!

Annars så har dagen varit bra. Började 07:50 med första lektionen i Idrott B. Vi planerade bara en massa och hade det almänt tråkigt. Men i morgon eftermiddag blir det till att leka en massa på idrotten och lära känna alla random människor i klassen (förutom de som kommer från MP då ) :)

Och sen var det dags för det efterlängtade samhällsprovet (Not!) Men sicken tur jag hade assså. Om ni läste mitt inlägg i går och såg bilden på min whiteboard tavla där jag hade skrivit ner en massa saker jag tyckte var viktiga så förstår ni varför jag hade tur. För det var nämligen så att nästan allt som jag hade skrivit upp på tavlan och valt att plugga på kom med på provet! Hur tur som helst. det kunde lika gärna komma något helt annat som jag valde bort att plugga på, i brist om tid. Men nu kom precis det jag hade pluggat på :). Var la någon fråga jag inte kunde, men annars så gick det ganska bra. För att bara ha pluggat kvällen innan ^^

Sen var det dags för en lång och seg religionslektion. Nabila snacka en massa judendomen och så kollade vi på någon konstig dokumentär.

Sen drog jag hem med bussen, Johanna joinade mig också. För hon ville gå till "sillen" och söka jobb, så det gjorde vi. hehe :)

Och nu skall jag plugga en massa matte. så bye bye....

Som sagt, kameran är paj så ni får nöja er med mobil och cam bilder ^^

Mmmmm pingviner :)

Postat av: Anna Oleander

Den boken hade jag också! :D

2011-01-25 @ 17:50:23
URL: http://oleanderanna.blogg.se/
Postat av: Carro

vill med ha pingviner :( så gottit

2011-01-27 @ 18:54:00
URL: http://carrotz.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback