God eftermiddag

Hejsan :).
Har försökt skriva på mitt svenska arbete hela dagen nu, men har bara skrivit en sida :/. Seeegt!
I stället har jag spelat en massa tvärflöjt. Det var ett tag sedan jag spelade nu, så det var kul att få spela lite igen =). Har änna saknat det, sen jag slutade i augusti. Men jag har lovat mig själv att spela minst en gång i veckan, så att jag inte glömmer allt jag lärt mig under de 9 år som jag har spelat. :). Tänk vad tiden går fort asså...

Annars har det varit en lugn och skön dag. Var ute i snöstormen med Blondie förut. Hon var så lycklig när hon fick hoppa runt i snömassorna. Så sjukt mycket snö ute nu. och det slutar ju aldrig snöa ^^.  Men det tyker jag bara är mysigt. Fast det är ju lagom kul när man skall ut och köra bil, eller vänta på en buss som inte ens kommer på grund av snön. Nej tack vet jag sommaren, då är allt så mycket enklare och bekvämare :) 

Nu skall jag återgå till arbetet!

Tjao!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback