fast i matteboken

Har varit helt fast i matteboken hela eftermiddagen och kvällen. Det börjar bli lite svårt nu, med Matte C och så. Men det klarnar alltid upp lite senare :).
Hoppas bara att det klarnar upp i tid till provet och nationella!

Har räknat matte fram till 21:00, sedan var det dags för träning. Fick köra en snabbis i kväll eftersom klockan blev så mycket. Sprang bara 1 mil, och tränade lite mage efteråt :). Var dock väldigt effektiv när jag sprang. Jag pluggade nämligen matte samtidigt som jag sprang. Jag hade datorn, med en cd-skiva i framför mig. Lyssnade och tittade på den och försökte hänga med så gott jag kunde.
Jag måste nog vara den ända som är så ambitiös och pluggar matte samtidigt som jag springer. hehe :)

Men nu är klockan föör mycket och jag måste sova. Skall upp 05:30 som vanligt....

Natti natti!


Matte matte matte....


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback