Chokladfyllda muffins

Spenderade hela gårdagen med att baka och laga mat, i stort sett. Först åkte jag och handlade lite ingredienser, och sedan bakade jag Chokladfyllda muffins med vanilj-kesella och mini marshmallows uppepå. Supergoda och söta blev dem :).  (Jag tog med mig dem till ungdomssamlingen till kvällen och hade det supermysigt med massa folk :). )

Sedan lagade jag vegetariska panbiffar (Quornbiff) och lurade familjen till att tro att det var vanliga med kött i, men det var ju quorn i! Alla gick på det, eller klart de kännde någon skillnad, men bara att det blev godare :). Supergoda blev dem! Mycket godare än kött. I dag skall jag försöka göra en vegetarisk kycklinggryta också :). Skall bli inressant.

och så MÅSTE jag börja plugga samhäll som jag har sagt varje dag att jag skall göra men inte har gjort :/....
Skärpning nu asså!!

Men först lite bilder
Tjoa tjao!







Postat av: Mathilda

Ser smaski ut.

2011-01-22 @ 12:39:54
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Maja

åh vad mumsigt!

2011-01-22 @ 12:56:32
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: missbill

Nu är det bevisat! är man snygg, så är man smart;)



Stå på dig girl !!!



//Missbill.

2011-01-22 @ 13:03:57
URL: http://missbill.se
Postat av: M

när du är ute o springer på vintern, vad har du under träningsbyxor o jacka? underställ? eller räcker det med träningsbyxor? är de fodrade? vilket märke har du?

2011-01-22 @ 15:13:29
Postat av: Annica Kvck

Jag har alltid ett vanligt underställ under. och över det har jag antingen vanliga överdragsbyxor (inte fodrade) , Eller så har jag tajta tunna träningsbyxor, (inte heller fodrade). Det är märket CRAFT på det jag har. Så länge du har underställ så funkar näsan allt att ha över. Under träningsjackan (som inte heller är fodrad) så har jag underställ och en långärmad, vanlig tröja.



Roligt att du frågade :)

2011-01-23 @ 00:15:29
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback