Brum brumm

Brummade iväg med bilen till skolan i dag i alla fall. Kännde att sista samhällslektionen innan provet kan vara bra att gå på. Kanske känns lite onödigt dyrt med bensinen o så. men men..... Jag fick fört brumma iväg pappa till jobbet, eftersom mamma var tvungen att ha den andra bilen. Så jag körde han tidigt, och nu sitter jag i skolan och väntar i 1,5 timmar på lektionen skall börja. men det är gansla mysigt :).
Sen blir det till att brumma hem igen kl 11. :) Gööt!

Just det, glömde säga det igår. Jag har bestämt mig för att vara lite lustig och ha en vegetarisk vecka denna veckan :). Skall bevisa för dem där hemma att det är MYCKET godare med vegetarisk mat. Skall laga as god mat till dem så de inser att vegetariskt är gooott!! Typ använda quornfärs och laga en maträtt pårecis som vanligt, de kommer bärgis inte känna någon skillnad, bara att det blev godare :D hehe. Spännande!!

Men ha det så gott nu folks! Nu skall jag vänta lite till och lite till och lite till.....

Tjao!


Vegetarisk "köttfärs"


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback