Vill också!!!

Hejsan hoppsan
Sitter nu i Annas soffa och har det gött. Anna själv är där uppe och äter. ^^ haha
Jobbet gick bara bra i dag. Hade en del att göra så det var skönt. Dock hände det inte något spännande, som det alltid brukar göra. Inge mer än att larmet på pantmaskinen gick tre gånger, haha. Och ja hade inte en aning om hur man stängde av det ^^
Efter jobbet åt jag lite och sedan stack jag och Tommy ut i det underbara vädret och sprang. Vi var ute i en bra stund. Säkert 1 och en halv timma :). Underbart väder!!!
Sen gjorde jag såklart min klassiska jordgubbs smoothie, som jag alltid gör efter att jag har tränat :).
Och nu sitter jag här hemma hos Anna. :)
Prövade hennes studentmössa nyss. Vill också ha min nu!!!!! Fy vad jag längtar till studenten! :D Vill ha den nu!!!
Vad som händer senare får vi se, kanske lite melodifestivalen eller spel maybeeee :)
Ha det gött...
Bye bye :)

Postat av: Mathilda

Åååh studenteeen. Ge mig nuu

2011-02-13 @ 14:07:23
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

jaaa eller hur! :)

2011-02-13 @ 18:13:17
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback