Universum

Har spenderat hela dagen med att studera universum, stjärnor, jorden och allt där till. Ganska tröttsamt eftersom jag inte fattar någonting, allt är ju så olågiskt och knepigt!
Dessutom har jag haft en konstig mage hela dagen, igen! Bara för att jag har slutat äta activa då magen hade blivit bra igen. Men då kommer det konstiga tillbaka så nu har jag precis varit till affären och köpt mera activia.
På hemvägen stannade jag hos mormor och lämnade en "hjärtbakelse" som jag gjorde i går. Hon blev som vanligt överlycklig :), hon blir alltid så glad när jag kommer :). Jag hjälpte henne lite med tvätten dessutom. Sedan fick jag med mig världens skörd hem också, haha. Hon hade bakat hela dagen (vad annars gör man som pansionär) så jag fick med mig en del hem. Vaniljbullar, butterkaka, sockerkaka, småkakor. Jag gav en liten bakelse och får ett helt berg av bullar tillbaka, haha ;). Mormor är allt bra söt :)

Nu skall jag nog försöka skanna lite bilder och sedan kolla på "halv 8 hos mig"
sen blir det såklart träning...

Bye bye!


butterkaka :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback