Underbart

Tjenamors :)

När jag kom hem från skolan så var det bara till att skynda sig hem, byta om och sedan ge sig ut på en springtur med Rebecca. Eller aaa jag lovade att anpassa mig till hennes tempo, så det blev en del gång. Men jag tycker hon var duktig :). Jag skall allt göra dig till värsta sprintern Rebecca, vänta du bara, haha ;)'
Men det var så sjukt härligt ute. Lungt och tyst. Stormen hade lagt sig. havet låg som en spegel. Kan verkligen aldrig få nog av detta :).

Efter att jag joggat en runda med Rebecca så sprang hon hemmåt och jag fortsatte en till runda i min egna snabba tackt. Så jag fick lite konditionsträning jag med :) hehe. Så Sjukt underbart var det! :D

När jag kom hem gjorde jag i ordning stekt torsk med citronpeppar på, och rotfrukter till. Sjukt gott ;) hehe.

Nu försöker jag scanna in lite text som jag skall ha till svenska-redovisningen i morgon. Hoppas jag får allt att funka som det skall, annars blir det jobbigt i morgon, hehe ^^

För övrigt så är jag ganska glad i dag, vet inte varför. Men det känns bra :)

Ja just det ja, jag fick ett brev från Halmstads fastighet i dag. Det stod att jag nu stod med i deras bostadskö :) hehe

Bye bye!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback