tråkigt!!

Bara för att Anna har tråkigt och inte har någonting att läsa så skriver jag detta, så hon kan ägna någon minut åt att läsa detta meningslösa inlägg ^^ haha.

Var precis ute och gick med Blondie. Underbart väder i dag, dock svinkallt. Men Blondie ville minsann gå i dag, vilket är jätte bra :). Så vi var ute i minst 1 timme och gick :).
Nu känner jag knappt mina lår, kallt! Men har gjort mig ett stort glas varm nyponsoppa som jag skall värma mig med nu :).

Dagens schema är hur tråkigt som helst. Jag får skylla mig själv som inte har pluggat innan på lovet. I dag skall jag hinna med minst 3 timmars plugg på vardera ämne.

3 timmas natur
3 timmars samhäll
3 timmars religion
1 1/2 timmes matte
2 timmars träning

Åh vilken rolig dag jag har framför mig :(. Kommer aldrig palla. Om jag känner mig själv rätt så slutar allt med att jag sitter i sängen och kollar top model i stället :) haha

BTW jag måste städa gymmet och mittt rum också! Hinner inte!!!!

Men nu kör vi!

Bye bye!


Bläääää!!!

Postat av: Erlingcarmen

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-11-30 @ 11:15:59
URL: http://erlingcarmen.blogh2o.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback