tjaoooo

God morgon god morgon. Underbart att sova hur länge man vill på morgonen :). Det borde man få göra varje dag. Men icke :/.

Jag och mamma sitter här själva och pratar om min barndom, då jag har i uppgift i Svenskan att skriva om mina första ord och min språkutveckling som liten. Men mamma kommer ju inte ihåg någonting! Hahah inte okej :/.
Men måste ju bli klar nu, har så mycket annat som också måste göras...

Pappa och tommy har dragit iväg till, ja jag vet inte vad det hette. Men det ligger typ 2 timmar härifrån. För att vara med i en längdskidsåknings-tävling. Lycka till med det!

Mamma hittade min gamla baby bok. Finns en del roliga bilder där, hehe :)

Btw jag anmälde mig till högskoleprovet i går! :)






syns inte så bra på bilden, men jag var ändå ganska cool :P


Jag började springa och tävla tidigt :)


Pappa hittade en gammal tidning på jobbet där jag och Blondie var på första sidan :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback