spontan

God kväll god kväll. Fick lite spontan besök av Elin förut. Hon ville träffas en stund :), men jag skulle ju träna. Fast det gjorde inget tyckte hon. Så hon kom i alla fall. Först körde vi bort till ICA Nordevik (eftersom klockan då var 21:30) och köpte ben & jerry. (eftersom Elin var sjukt sugen på chokladglass). Sedan låg Elin i sängen och åt glass medan jag tränade. Haha :). Lite kul faktigst. Alltså vi var i samma rum :).
Trevligt med sällskap medans man tränar :)

Nu har jag precis gjort mig en supergod jordgubbs smoothie, as usually :). Mums!

Och snart är det dags för sängen.

BTW Vintergatan 5a är bäst!! Lite Nostalgi och så. längtar tillbaka!

Natti natti :)


Postat av: Mathilda

Sjukt nice att de avsnitten fanns på youtube!

2011-02-11 @ 00:27:55
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

haha jaaa. Jag har kollat hela dagen typ :D

2011-02-11 @ 00:57:01
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback