sova är livet

Sova är så sjukt härligt. Så härligt att det förtjänar ett eget inlägg i bloggen! :) haha.
Sängen var verkligen extra varm och mjuk i morse. Det tog verkligen emot att ta sig upp 05.30 på morgon. Ville inte riktigt sticka ut foten från täcket. Det var så kallt där ute. Ville bara mysa lite till. Men nej nej. bara att pallra sig upp.

Skolan för övrigt har varit väldigt bra. Hade en expo redovisning som jag och malin hade gjort. Vi var själva väldigt nöjda, men det var tydligen inte läraren. Bara ett svagt G. hahah :P Men skit samma ^^
Sen hade vi Graf prov. Vi hade bara 40 min på oss att göra klart en uppgift. Vilket jag inte hann. Som tur var så ändrade läran sig sedan och sa att han ville se det klart nästa lektion :)

Slutade tidigare i dag eftersom vi körde halvgrupp på naturkunskapen :) Nice. Så hann med den tidiga bussen hem. Sommnade i soffan med en varm filt runt mig. Så skönt. Men nu är jag trött :/. Funderar starkt på att baka lite kolakakor. Men vet inte.... hmmm bör inte frästa mig själv så mycket ^^ haha. Borde plugga lite religion i stället. Eller så gör vi både och. Ja vilken bra idé. haha. Det är ju trots allt helg nu, i alla fall för mig som är ledig på fredagar :D.

Men nu skall jag ta och vakna till lite.

Tjao tjao!


har btw snott Malins örhängen ^^ Tack för det malin, hehe :P

Postat av: Mathilda

Vad händer i svenska och religion nu? Och i allt annat.

2011-02-24 @ 19:14:05
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

min är snart slut :( händer ikväll?

2011-02-25 @ 12:06:20
URL: http://guevacci.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback