söndag

Hejsan hoppsan hallå.
Då var det söndag igen. Men i dag slipper man i alla fall ha ångest över att man måste gå upp tidigt till skolan nästa morgon. Sportlov! :)

Var nyss ute på en liten promenad i det fina vädret. Dock blåser det i dag. Svinkallt. Men skönt ändå :)

Är supertaggad på studenten nu alltså. Vill bara iväg och se värden. Skaffa nya erfarenheter och växa som person. Men samtidigt är jag rädd för allt som kommer att hända eller inte hända. Hoppas allt löser sig bara :)
Och vad händer om jag inte kommer in på den utbildningen jag vill, vad skall jag då göra? :O vart skall jag då ta vägen. Men just nu bekymmrar jag mig inte så mycket för det. För ovanlighetens skull. Jag litar på att allt löser sig :)

Annars så händer det vell inte så mycket i dag. Det är alla <3 dag i morgon. Kanske skall baka något fint sedan, vem vet :)

Ha en bra dag folks!

Bye bye!


Go fluffig is vid strandkanten :)


soligt över ön :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback