så äre

japp så äre. Sitter här nu, på min höga stol vid mitt höga skrivbord i mitt lilla mysiga rum, och har skit ont i magen :(. Har nyss tränat. I slutet känndes det dock som om jag fick en kniv i magen. Gjorde oerhört ont. Fick avbryta och nu sitter jag här och har ont. Vad hände där lixom?

I morgon är det filmfesivalen i Göteborg. Men jag har ännu inte bestämt mig om jag skall gå eller ej. Eftersom ingen annan skall gå typ. Alla bara dissar. Typiskt våran klass alltså!! Men tanken var att jag skulle möta upp Elin efterråt och så skulle vi kolla på balklänningar :). Det kommer bli superniiice. Om jag fortfarande inte har en kniv i magen då vill säga :O

Jaja, får hoppas att det går över helt enkelt. Och så får vi se hur jag känner när jag vaknar i morgon, om det blir film i gbg eller plugg hemma.... Men balklänning skall det bli i vilket fall som helst. Så det så!

Btw mina pingviner är slut :( :( :(. Måste åka till Danmark nu!!!! och köpa nya på tax free. Någon som vill joina mig?

Postat av: Mathilda

Jag jag jag jag!

2011-02-04 @ 01:31:07
URL: http://mathilas.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback