Redigerar time

Hejsan hejsan!
Har nu redigerat alla mina bilder till venylomslaget. Pusth! Det var jobbigt och tog lång tid. Men roligt :)

Nu skall ni få se de roliga bilderna på "mormor Annica"
hahah :)

Ps klänningen är skit ful, men det är inte mitt fel ;P








Jag skall inte döda dig med stekpannan, jag lovar ;)




Skillad på att kasta pannkakor :) haha


Jag hatar att stryka! Men en mormor skall ju gilla det, så..... :D haha


Postat av: Mathilda

Meh vadå mormor. Förresten passade du jättebra i klänningen! :D Finfiina bilder.

2011-02-03 @ 14:57:35
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: HEEJ TJAAA joh

det ser verkligen inte ut som du :O :O :O men ey, vad för venylomslag hehe?

2011-02-03 @ 15:00:19
Postat av: Anna WP

Du är ju jättesnygg!! Fina bilder!!

2011-02-03 @ 15:08:12
Postat av: Annica Kvck

Tack Mathilda :).



Ähh vad menar du med det Johanna? Haha vet du inte om att vinylomslaget skall vara klart på måndag?



Hehe tack Anna :). Har Danile sett bilderna också, skrattade han eller? ^^

2011-02-03 @ 19:04:36
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback