matte...

Hejsan hejsan. Eller snarare God morgon, fast det är ju inte morgon, det är bara jag som har segat oerhört mycket denna söndags morgon. Sov till 10, låg kvar i sängen och kollade film till 11.30, åt frukost och nu sitter jag här med matteboken framför mig. Fattar ingenting ändå, känns onödigt att ens försöka jobba :/

Det ända jag kan tänka på just nu är Balen! Vill ha den nu!!! :) Blev så taggad när jag prövade min balklänning i går. Vill vill villl....nu!  ;)

Jaja, tillbaka till verkligheten och matteboken.

Bye bye!



hej


matte matte matte. var tog mitt intresse för matte vägen?


någon som ser vad det står på tavlan? ;)

Postat av: GUEVACCI

Psalm 21^^ Haft en bra helg hittils då? :)

2011-02-27 @ 14:29:32
URL: http://guevacci.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback