ligga i sängen och ha det bra, jag tror jag......

God morgon god morgon. kl är 06.30 och jag ligger i sängen och har det skönt. Börjar som vanligt 12.40 i dag, måndag. men jag gillar att ta vara på tiden, så jag går alltid upp tidigt för att plugga. Får verkligen ut så mycket mera av dagen då. Om jag sover till 11 liksom då är ju typ dagen slut, eftersom jag kommer hem från skolan 17.30. Och då är det träning och sedan finns det ingen tid över till plugg. Så ta vara på tiden gott folk :P

har för övrigt sovit i bäddsoffan i tre nätter nu. Tycker att det är sååååå mysigt. Typ dubbelsäng också, så har massa plats. Dock är det ganska hårt, men det gör inget, för det är så mysigt.

I går kväll följde jag med Anna till gymmet. Fruktansvärt skönt att gymma asså. Löparband och crosstrainer har jag ju hemma så jag passade på att träna en massa fys på alla lustiga maskiner i stället, (som jag inte har hemma) ^^
. Så skönt när det bränner i låren och man får mjölksyra men fortsätter ett sista sett i alla fall. haha. då känner man att man lever :P.

Sen blev det solsidan och en massa mys.
Men nu är det en ny morgon med nya möjligheter, right?

Hoppas inte vi skall ha graf prov i dag, är inte sker. hmm.....
Men matte blir det i alla fall. trist!!

Nej nu skall jag nog ta och äta frukost, är hungrig!

Bye bye :)


haha vad hände med min hals och resten av ansiktet ? ^^

Postat av: Mathilda

Jaaa! :D Vilken av dagarna? Måndag?

2011-02-28 @ 14:02:52
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

javisst :) om vi inte har prov då vill säga ^^

2011-02-28 @ 15:32:13
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback