Kurr kurr

seeg och tråkig dag. Har inte gjort någinting alls typ. Har bara suttit med Svenskan hela långa dagen. Inte alls speciellt spännande. Men är i alla fall klar med det nu. :)
I morgon är det måndag och jag börjar skolan 12.40. Men som vanligt så skall jag gå upp tidigt, typ 05:30, som jag gör varje dag, och plugga. Måste göra klart religionen innan jag går till skolan. Och vinylomslaget till grafen. Så ingen sovmorgon för mig inte...

Magen är fortfarande knäpp btw, så kan inte springa :(. Den bara låter hela tiden ^^ inte okej....

Nä nu är det bäst att jag går och lägger mig, så jag orkar upp tidigt i morgon :)

Natti natti


Jag vill ha pingviner, nu!!!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback