Hemmafru

Hejsan hejsan. I dag har det varit en toppendag kan jag ju säga. Startade ju som sagt dagen med ett fyspass kl 07:50. Efter det var det dags för samhäll och efter det Religion. Blev dock inte så mycket gjort då jag och Mathilda vek oss av skratt, typ hela lektionen. Hahah kul :)

Efter skolan så följde Malin med mig hem. Hon skulle vara min fotograf och stylist. Hon gjorde om mig till en 60-talets hemmafru. ( det skall bli en framsida till ett venylomslag) Hahan skit kul var det verkligen. Kännde mig som en model där jag stod och poserade framför kameran. Snygg var jag ju också! Hahah. sinnes asså. Gamla klader ^^

Men vi hann också med att göra en massa pannkakor och plättar. Mums :). Sen var det till att skynda till bussen. Vi hann till bussen, men Malin glömde sin mobil hos mig så vi fick köra tillbaka och hämta den och sedan köra ikapp bussen :P

Sen var det bara tll att skynda hem och ta av sig alla fula kläder och smink för att bege sig till Betania för att prata om livet och så vidare. Mycket djupa samtal blev det :).

Och nu sitter jag här, med fluffigt och toperat hår. hahah :)

Har projektarbetsdag i morgon så är hemma och jobbar på det. :) skönt!

Bilder från "the fotoshoot" får ni se när jag redigerat dem :)

Bye bye!

Postat av: Mathilda

Haha, seriöst vad kul vi hade. xD



Vill se bilder från plåtningen. Lägg in! :)

2011-02-01 @ 22:39:57
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Annica Kvck

så sjuuuukt roligt!!!

haha ja det kommer bilder. I promise :)

2011-02-01 @ 23:04:13
URL: http://kvickis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback