Ett skratt förlänger livet

Hejsan hejsan. Hade så sjukt roligt i går kväll alltså :)

Tjej kväll på Betel :). Först var det massa tacos och sedan blev det improvisationsteatern. Oj vad duktiga alla var. Det var så sjukt roligt. Jag typ dog av skatt hela tiden haha :D.

Sen blev det en spontan promenad med Ida till bleket fram och tillbaka. Underbart att äntligen få gå i snabb takt. Då alla andra jag går med går sååå långsamt. Jag gillar att gå fort. Det är jobbigt att gå långsamrt, man måste ju tänka på hur man går då typ ^^ hahha. 

Sen så var jag dum nog att sätta mig vid datorn när jag kom hem, så kom inte i säng förräns typ halv 1! Inte okej. Vilket resulterade i att jag inte orkade gå upp 05:30 för att ha matte. Så sov vidare en timme till :). Skönt!
Och nu skall jag har Naturkunskap....Tråkigt....

BTW jag och Rebecca upptäckte att mina fiskar har fått yngel. Igen! Det bara kryllade av dem. Hahah vad hände där lixom?. Jag har inte ens någon hane? haha Jag får nog köpa ett nytt akvarium så alla får plats :)

Tjao tjao!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback