wow vad hände nu? ^^

Hejsan igen! Oj vad är detta tänker ni, två uppdateringar på en och samma dag :O wow! hahaha ^^
Nej men jag sitter här i min ensamhet i pyjamasen. Är ny duschad och nytränad, och försöker plugga, men det är såååå tråkigt och det känns så meningslöst. Finns ju ändå ingen chans i världen att jag hinner klart med kursen innan jag åker till Australien, så varför ens försöka? Har pluggat hela sommaren i onödan :( Bajsrumpa!

Jobbet har gått bara bra i dag. Som vanligt antar jag ^^. Nästa vecka är Elin och Linus borta :(. Linus åker till uppsala och Elin till Örebro. Jag blir ensam kvar på bojen :(. Tråkigt juuu Buhuuu :(. Jag skall till och med vara själv i butiken och stänga helt lonley! Men det fixar jag ;).

Tyå hela Klädesholmen vet nu om att jag skall åka till Australien. Alla frågar ju nu lixom eftersom de vet att jag har tagit studenten. Roligt :D

Nej nu skall jag fortsätta plugga! I morgon är jag äntligen ledig :D. Då blir det en massa plugg (förvånad?) haha :(

Bye bye!


Hit skall jag flytta i Oktober. Townsville Aistralien! :)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback