morgonpigg?

Godmorgon god morgon!
Fast det är ju inte morgon för mig. Har varit vaken ett bra tag. Gick upp kl 8 och gick ut och sprang en timme. Helt stilla och lugnt ute :) Skönt!

Nu skall jag plugga så gått det går, och sedan laga lite mat. Börjag jobba kl 14 i dag. Ganska skönt. Är lite nervös dock, men får berätta varför efter jobbet :P

Nu skall jag dyka in i evoulutionens värld. Vilket bara är trams och skit. Men men, ingår det i kursen så gör det :/

Take me deeper than I’ve been before
Take me further, God I long for more
Take me higher than I’ve been before
Jesus I want more, Jesus I need more

Deeper av Planetshakers.
Sjukt bra låt. Lyssna på den!


Ha en bra dag folks!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback