Tjörn runt

Heeejsan heeejsan. Känner att jag har kommit in i det här med bloggandet nu igen, ganska skönt ändå :).

Jag kom precis hem från jobbet, skönt :). Det har varit full rulle hela dagen med en massa folk, eftersom det är Tjörn runt och folk vallfärdar till Klädesholmen för att titta :) haha.
Det är i alla fall toppenväder för seglarna i dag. Strålande sol och minst 12 sekundmeter. Så det går nog undan. Jag ser hur båtarna seglar förbi utanför  mitt fönster :).

Nu hade jag tänkt att plugga. Sinnes vad jag ligger efter nu. Funderar på att skita i allt eftersom jag ändå inte kommer hinna tenta av allt innan jag åker till Australien :(. Får spendera nästa år med att plugga och jobba på bojen då antar jag. Så får det bli högskolan 2013 i stället. Om jorden fortfaranbde finns kvar då vill säga...

Annars började jag kolla på Inceprion i går kväll. Sinnes vilken grym film. Så invecklad och komplicerad och så bra! :). Skall kolla klart på den i kväll hoppas jag :P.

Nej nu skall jag sluta tjata och börja plugga :(

Bye bye!




Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback