Tandläkaren

Godermorgoon godermorgon. Det verkar som jag är tillbaka till bloggandet nu. Inte för att någon pryr sig för det är väl ändå ingen som läser, men men....

Kl är 10 och jag har precis kommit hem från tandläkaren. Ush det var inte alls roligt. En gammal lagning hade gått sönder och så var det något konstigt med en annan tand också, fattade inte riktigt vad de snackade om ^^. Fick i alla fall en ny tid den 5 oktober. Wow tänkte jag, typ då åker jag ju till Australien. Bra, då har jag fräsha, hela tänder innan jag åker dit, kan ju vara en fördel, haha :).

Nu skall jag försöka plugga (blev ju ingenting i går då jag var ute med båten med Elin hela dagen) och laga mat. Blir nog "kyckling" paj, fast i stället för kyckling använder jag såklart quorn. Men jag är så skillad så jag får det till att smaka kyckling ändå :). Gottiligott! Veggivecka <3

Ha det gööööt!

Bye bye!


Wiiie :)



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback