stressig dag

Hejsan hejsan!
I dag har det varit en stressig dag med massa att göra. Så har inte hunnit blogga förräns nu, kl 00:44 ^^.

Jag var i alla fall uppe tidigt för att jobba. Mycket att göra på jobbet och det gillas :). Slutade kl 17 och skyndade hem för att baka en födelsedagstårta till min kusin som fyller 30 år.
Hann precis baka klart bottnarna när kl var 20.00 och det var dags att dra iväg till Betania för ungdomssamling :). Äntligen är de igång igen :). Så roligt att träffa alla igen.

Efter samlingen drog jag hem till Emelie. Där knasade vi oss ganska duktigt. Bland annat så skrek vi i hennes megafonen på högsta volym mot en båt som tuffade förbi. Om han blev paff ^^ haha.

Sen drog jag hem vid 00 snåret.

Fastnade vid tv:en där Tommy satt och kollade på Eden Lake. Usch säger jag bara. Den värsta filmen som finns. Har sett den på bio en gång innan. Finns verkligen ingen mening med att se den. Bara så fruktansvärt vidrig.

Nu skall jag äntligen sova. Skall upp tidigt i morgon med för att jobba :).

Sov gott!!


natti natti :)

Postat av: Anonym

Eden Lake är juuuu asbra! :D

2011-08-27 @ 16:10:16

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback